Pornind de la cercetări educaționale exemplu,
participantul va înțelege ce înseamnă un demers
educațional eficient și cum poate utiliza în
practica sa curentă mecanismele de evaluare a
eficienței acțiunilor educaționale pentru a-și
proiecta și implementa propriile activități
didactice derulate cu studenții.
Cerință evaluarea finală disciplină:
Exemplificarea introducerii a cel puțin cinci decizii
educaționale inovatoare în demersurile
instructiv-educative ale disciplinei referențial
alese de către cursant. Argumentarea deciziilor
prin utilizarea dovezilor empirice din literatură în
contextul concret al disciplinei referențial și al
grupului de studenți care urmează disciplina.
- Teacher: Iancu Daniel-Emil
- Teacher: Marius Matichescu
Pornind de la cercetări educaționale exemplu, participantul va înțelege ce înseamnă un demers educațional eficient și cum poate utiliza în practica sa curentă mecanismele de evaluare a eficienței acțiunilor educaționale pentru a-și proiecta și implementa propriile activități didactice derulate cu studenții. Cerință evaluarea finală disciplină: Exemplificarea introducerii a cel puțin cinci decizii educaționale inovatoare în demersurile instructiv-educative ale disciplinei referențial alese de către cursant. Argumentarea deciziilor prin utilizarea dovezilor empirice din literatură în contextul concret al disciplinei referențial și al grupului de studenți care urmează disciplina.
- Teacher: Iancu Daniel-Emil
- Teacher: Marian Ilie
Utilizând dovezi empirice ale eficienței
feedbackului și diferitelor forme de feedback în
mediul educațional, cursantul este pus în situații
de a reflecta asupra propriei activități
educaționale și îndrumat să-și construiască
pentru disciplina referențial aleasă un sistem de
feedback eficient.
Cerință evaluarea finală disciplină:
Elaborarea unui plan de oferire și colectare a
feedbackului către și de la studenți și
argumentarea acestuia (prin raportare la dovezi
empirice și la contextul grupei de studenți).
- Teacher: Țîru Carmen Maria
- Teacher: Izabella Smarandache
Cursanții vor face cunoștință cu modele de
dezvoltare curriculară și de design al instruirii.
Vor explora și analiza exemple concrete de
utilizare a acestora și dovezi empirice ale
eficienței educaționale a acestor model.
Cerință evaluarea finală disciplină:
Elaborarea unui model propriu de raționament
curricular și de design de instruire care să ducă la
elaborarea fișei disciplinei și la designul
activităților instructiv-educative concrete, și
argumentarea acestui model (prin raportare la
dovezi empirice și la contextul grupei de
studenți).
- Teacher: Marian Ilie
- Teacher: Adriana Isac
Cursanții vor face cunoștință cu modele de dezvoltare curriculară și de design al instruirii. Vor explora și analiza exemple concrete de utilizare a acestora și dovezi empirice ale eficienței educaționale a acestor model. Cerință evaluarea finală disciplină: Elaborarea unui model propriu de raționament curricular și de design de instruire care să ducă la elaborarea fișei disciplinei și la designul activităților instructiv-educative concrete, și argumentarea acestui model (prin raportare la dovezi empirice și la contextul grupei de studenți).
- Teacher: Marian Ilie
- Teacher: Adriana Isac
Cursanții vor face cunoștință cu cercetării și
dovezi empirice ale eficienței diferitelor forme și
tipuri de evaluare utilizate în educația
universitară. Totodată, vor fi diferențiate
abordările evaluativ analizate în funcție de
eficiența acestora pentru evaluarea
cunoștințelor dobândite de studenți și/sau a
competențelor dezvoltate de către aceștia.
Cerință evaluarea finală disciplină:
Elaborarea strategiei de evaluarea formativă și
finală a disciplinei referențial și argumentarea
acestuia (prin raportare la dovezi empirice și la
contextul grupei de studenți).
- Teacher: Ioana Domilescu
- Teacher: Velibor Mladenovici
D4(UVT). Evaluarea studenților prin raportare la dezvoltare de competențe
- Teacher: Ioana Domilescu
- Teacher: Velibor Mladenovici
- Teacher: Ioana Gabriela Domilescu
- Teacher: Velibor Mladenovici